A Secret Weapon For صدیقی

Wiki Article

صائب تبریز یکی از شعرای دربار صفویان بود که در سن ۷۰سالگی و در حالی که از دربار خارج شده بود،‌ از دنیا رفت.

تشتهر أصفهان بالقصور العديدة التي يعود معظمها إلى العصر الصفوي وهي تتباين في تصميماتها وروعتها ومن هذه القصور: قصر عالي قابو[عدل]

شرکت «آریا معدن پرگاس» که در حوزه استخراج معادن زیرزمینی و روباز و استخراج فرآورده‌های معدنی مشغول به کار است، یکی از شرکت‌هایی است که از سوی خاندان صدیقی ثبت شده و در حال فعالیت است.

معصومه ابتکار، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط‌ زیست و عضو پیشین شورای شهر تهران، با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) یادآور شد که در  صحن علنی شورای شهر در خصوص "قطع درختان باغ‌های ازگل در سال ۱۳۹۱" هشدار داده بود و نوشت که "تخلف از همان موقع شروع شده بود".

ساعت بازدید: در حال حاضر به دلیل مرمت و بازسازی، تمکان بازدید وجود ندارد.

بر اساس گزارش‌های افشاشده، باغ ۲۳ هزار متری ازگل با عنوان کاربری حوزه علمیه، زمانی در اختیار کاظم صدیقی و خانواده‌او قرار گرفته است website که محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود.

خانه معتمدی خانه‌ای سات که تاریخچه ساخت آن به دوران زندیه برمی‌گردد؛ اما در ادوار پس از آن تغییرات زیادی در آن ایجاد شد.

انتقاد شدید کمپین ترامپ از فیلم «اپرنتیس» ساخته علی عباسی

اگر به تاریخ ایران باستان و زرتشت علاقه مندید، آتشکده یزد هم جاذبه های زیادی برای شما دارد.

وإن كانت خطوط الستار القائم الزوايا المستقيم الأضلاع تباين كروية القبة من ورائه كما ترتفع بينهما المنارتان النحليتان الشاهقتان رأسيا في اتجاه قائم بذاته. وتقوم قبته الزرقاء السامقة على قاعدة دائرية تكثر فيها النقوش والكتابات، ويقوم بيت الصلاة في المسجد على نظام الإيوانات لا الأ روقة، والإيوان الأوسط هو إيوان القبلة والمحراب، وصحن المسجد تطل عليه البوائك من كل جهة، وجهة بيت الصلاة مكسوة بالقاشاني. جامع شاه سلطان حسين المعروف باسم «نادر شاه»[عدل]

این سردر زیبا علاوه بر داشتن کاشی‌کاری‌هایی که با گذشت زمان همچنان زنده هستند، نقش و نگارهایی از حوادث آن روزگار نیز دارند.

این ادعاها با واکنش گسترده و غالبا طنز کاربران شبکه‌‌های اجتماعی روبرو شد، چرا که انتظار می‌رود جعل امضا به منظور سرقت و برداشت از اموال دیگری صورت بگیرد و نه این که امضای کسی با این هدف جعل شود که دارایی و ملکی را به نام یک فرد کنند.

این بازار در دوران صفویه بزرگترین و مجلل‌ترین بازار اصفهان بوده است.

کاخ چهلستون یک نمونه تمام عیار از یک باغ  سلطنتی و باشکوه است. همانطور که احتمالاً می‌توانید حدس بزنید، این باغ در دوران صفویه ساخته شد.

Report this wiki page